godis

Idag åt vi, på riktigt, världens godaste pizza. Vi satt och dräglade medan vi åt och nu vattnas det i munnen bara av att skriva det här. Vi var på ett ställe som hette Seirinkan i Naka- Meguro (2-6-4 Kamimeguro) som dessutom hade en helt otrolig inredning med spiraltrappa i trä mellan de tre våningarna.


Så här fint var det där vi satt! Fem minuter efter att det här fotot var taget var alla bord upptagna.


Här är de! Pizzorna från himmelriket. Massa olivolja och salt och MUMS! Om du kan, gå dit. Du kommer inte att bli besviken.

Kommentarer
Postat av: Moa

åh, om ni kan ta med en take away hem till mej, pretty plz. saknar er!

2010-09-13 @ 14:59:39
Postat av: hanna

åh puss puss. önskar att jag kunde ta med tusentals och äta en till middag för resten av mitt liv. Kan vi inte göra egen pizza när jag kommer hem? MED OLIVOLJA OCH SALT!

2010-09-13 @ 15:21:13
URL: http://nagatsuki.blogg.se/
Postat av: mialutt

nu tycker jag att det börjar bli lite väl mycketnu är det nog dags att komma hem -skämt åsido vad spännande

allt verkar vara för er. allvarligt talat så saknar ju vi er jättemycket. åter igen är vi så tacksamma för att vi får följa med er i Japan

puss på er

2010-09-14 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0