fashion

Oj oj oj så det kan gå. Från att kunna göra vad man vill, när man vill har hela nästa vecka blivit helt uppbokad. Jag ska göra ett fotojobb för ett klädesmärke som gör killkläder men vill ha en korthårig tjej som modell. Kommer nog bli spännande. Sen är det två till fittings för modevisningen plus själva showen.


PLUS ett till jobb jag ska göra tillsammans med min "lover", som stylistassistenten kallade det, Emil. Då ska vi bli fotade av en fotograf som heter Takeshi Abe. Här ovanför är en bild tagen av honom.

Hur hände det här!? Hoppas bara att pengarna är värt det och att det kan bli en upplevelse.

Kommentarer
Postat av: cecilia

ja, se där! det visste vi nog alla att det skulle bli modelljobb, Hanna! kul att ni får göra en grej ihop också!

puss på er!

2010-09-14 @ 20:23:30
Postat av: Rosmarie

grattis! Du kommer att bli något stort det vet vi!

Ha en skön vistelse /Rosmarie

2010-09-14 @ 21:13:36
Postat av: bernt

Klart impad av i ordning bilder, noveller, japanska utbud och inläggslängden - väntar envetat på nästa inlägg

Ha det i värmen

2010-09-14 @ 22:07:38
Postat av: Angelica

älskar bilden!

2010-09-15 @ 15:57:09
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Anna Weinreich

Hej Hanna!



Vad fint att se att ni verkar ha det riktigt bra.

Jag är huuuur avundsjuk som helst.

Tänkte berätta att jag såg att Niotillfem har länkat dig blogg i detta inlägg: http://rodeo.net/niotillfem/2010/09/3-saker-om-tokyo/



Kram!!

2010-09-16 @ 00:46:55
Postat av: hanna

Cecilia: ja det ska bli jätteroligt att göra något tillsammans! Vi kommer inte att få betalt men det kommer nog bli trevligt och spännande ändå. Dessutom får vi ju bilderna vilket kan vara roligt att ha!



Bernt: Vad smickrad jag blir! Det betyder mycket att just du säger det, fotokungen!



Angelika: Ja visst är det! Jag tycker också om den jättemycket.



Anna: Haha, ja. Det märktes på statistiken om inte annat...



2010-09-16 @ 08:16:58
URL: http://nagatsuki.blogg.se/
Postat av: nana

viola har rett, du borde starta modellkarriär i tokyo, hanna!

va himla kult, håppas at se foton

2010-09-16 @ 08:19:46
URL: http://ohmytokyo.tumblr.com
Postat av: luttan

Jösses vad det rullar på för er.Hoppas vi får se

alla bilder jättesnabbt efter fotandet.

Jag har hämtat min nya vinröda. Den är sååå snygg!

Var rädda om er

Puss puss.

2010-09-16 @ 11:20:15
Postat av: luttan

Jösses vad det rullar på för er.Hoppas vi får se

alla bilder jättesnabbt efter fotandet.

Vi saknar er jättemycket

Har hämtat min lilla vinröda bil.Sååå fin

Puss puss

2010-09-16 @ 11:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0