sista dagarna i tokyo

Och nu är vi hemma. Har känt hur kallt Stockholm är. Kallt men fint. Himla trevligt att träffa vänner och familj. Åh vad man kan sakna. Tänkte visa några sista bilder från Tokyo.


Den näst sista dagen var vi på Insomnia Lounge med Viola, Jaeson och Nana. Det var hemskt ledset att säga hej då, men ändå hur trevligt som helst såklart.


Fintjejer.


Dagen efter det checkade vi ut från vårt rum och begav oss till Shinjuku för att bo på hotell en natt. Det regnade precis hela dagen. På ett sätt är det också fint på grund av alla fina paraplyer.


Vi spelade dart innan vi gick för att äta en sista middag i Japan. Det var hur roligt som helst! Första gången i mitt liv. Åh vill testa igen.

Nagatsuki kommer inte att vara lika aktiv längre, men jag har ändå fått mersmak för det här med bloggandet.
Kika in om några dagar igen för att se om ni hittar en ny bloggadress vetja!

Kommentarer
Postat av: Lovis

Gillar din blogg jättemycket! Det har verkligen varit superfint att få följa med på erat Tokyoäventyr!

Så mycket fina bilder och trevliga texter.

Kul att du ska fortsätta blogga :)

2010-10-06 @ 08:54:31
URL: http://www.lsml.devote.se/
Postat av: Nathalie

Det ar klart du ska fortsatta blogga! Jag hittade hit genom niotillfem och sedan dess har jag haft din blogg pa bloglovin och kollat in varje gang du uppdaterat - jag fastnade verkligen! Det har varit skitkul att lasa om era aventyr i Japan och jag hoppas verkligen att du kommer att fortsatta att blogga! Kram

2010-10-07 @ 01:16:06
Postat av: bernt

Snacka om inspirerande blogg på alla sätt, det här har ni skött föredömligt. Men 17 hur snabbt en månad går och jag fattar att en och annan fått mersmak. Välkommen hem

2010-10-12 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0