totoro

Idag var det sådär fruktansvärt varmt igen. Vi sov länge och promonerade sen genom Yoyogi-koen till Harajuku eftersom det är söndag.


Åt sen lunch.


Gick på galleri!


Hittade fina buntband på MoMA's affär.


Efter ett tag gick vi vidare till Shibuya och var inne på Tokyu Hands en timme eller kanske två. Vi köpte fina saker vi nu sitter och underhåller oss med. Jag köpte ett minipussel på 150 bitar. Varje bit är lika stor som min lillfingernagel, hur litet och gulligt som helst.


Emil köpte finpennor!

Kommentarer
Postat av: siri magnusdotter

ÅÅÅÅÅ VILL HA TOTORO OCH FINPENNOR SERIÖST JAG DÖÖÖÖÖR. ursäkta, men haha åå totoro. min älskade totoro. och finaste fina pennorna. vill måla igen.

åh vad jag saknar er. räknar dagarna. längtar så så så mycket. kommer vilja bo hos er en vecka i streck typ bara för att få ut så mycket som möjlgit av er. haha.

2010-09-13 @ 11:46:58
URL: http://sirimagnusdotter.blogspot.com
Postat av: hanna

pus. du kan göra det! bo hos oss en vecka. gud vad mysigt det skulle vara.

totoro to-to-ro. fintotoro.

2010-09-13 @ 15:22:58
URL: http://nagatsuki.blogg.se/
Postat av: cecilia

jaha, men jag då? jag ska också bo hos er.

2010-09-13 @ 20:18:58
Postat av: moster maria

å jag vill ha fina buntband med fina blad ;)så kul att få följa med i er fina blogg kram

2010-09-13 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0