heldag

Idag har vi haft fullt upp hela dagen.


Först fotades jag tidigt tidigt på morgonen en bit utanför Shibuya. Vi var hemma hos en av tjejerna vilket var hur mysigt som helst. Vi blev bjudna på frukost och sen satte vi igång och fotade i 4 timmar.


Hon fotade analogt, så vi tog först polaroidbilder som exempel så vi kunde se hur det blev. Jag lägger upp bilderna så fort jag får dem!


Åkte direkt från fotningen till rehersal på skolan. Sminkades, satte på kläder, fota, tvätta av smink, byta kläder. Paus en timme och fick världens godaste riskakor som syns lite på bilden. Åt kanske 20 stycken!


Sen förflyttade vi oss till en annan våning där vi skulle provgå.


Helt plötsligt hade det gått fem timmar!


Sen gick vi ut i spöregnet och in på närmsta ramenställe. Mums!

Kommentarer
Postat av: Izabel

Åh vad jag vill ställa tusen frågor! Håller mig kort.

1. Modelljobb? Hur skedde detta? Var det bestämt innan eller blev du typ streetcastad? x)

2. Hur länge stannar ni? Är det september ut eller planerar ni att vara kvar? Varför flyttar ni liksom!



Heja heja heja underbart att ni uppdaterar så mycket!

2010-09-24 @ 22:19:27
Postat av: hanna

haha.

1. Det var inte bestämt innan utan folk har kommit upp till en på gatan. "hello, i'm a fashion stylist assistant" har vi hört kanske 10 gånger nu.



2. precis! september ut. emil har velat åka hit hur många år som helst. jag har varit här tidigare och älskar det. Och just nu hade vi både tid och pengar till att vara borta länge, så då tänkte vi att det vore ju fint. det är verkligen roligt att stanna på ett ställe så länge, men lär känna staden på ett halt annat sätt.



Puss!

2010-09-25 @ 08:35:38
URL: http://nagatsuki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0