ett litet hejdå


Snart var det dags för Saras sista dag med oss, och vi startade dagen i Shinjuku Gyoen.


Parken är uppdelad i olika trädgårdar, här är den engelska parken. Allt är extremt välskött och man kan förstå den lilla avgiften man betalar för att komma in!


Denna dag var extrem varm och vi lade oss i skuggan och vilade.


Gick hem från Shinjuku för att byta om och duscha och hoppade in i en purikura-automat på vägen.


Det började kännas lite vemodigt att det var sista kvällen med Sara som sällskap, men vi begav oss i alla fall till restaurangen där vi hade bokat bord.


Vi åt på Kaikaya by the sea och startade med en helt otroligt god fiskcarpaccio. Efter det följde mina räkor, Moas helgrillade fisk, Saras stekta pilgrimsrisotto och Emils tonfisk.


Det blev världens fotofest när tjejerna samt servitören ville fota sig med oss. Vi hade kramp i kinderna efter 20 foton med 6 olika kameror. Servitören ville också att vi skulle följa med på "bubbelparty" för att det var en cool grej. Njaaaaa sa vi.


När vi skulle gå följde såklart all personal med ut på gatan för att säga hejdå. Himla fint ställe!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh Hannis pannis vad jag saknar er!



Du har fått så mycket beröm för bloggen ska du veta; minst fem personer har berömt den genom mig.



Gillar er!



Puss

2012-07-14 @ 14:03:37
Postat av: Siri

Haha ååå, de kanske trodde att Emme var Harry P? Gu så jag saknar er. Pus

2012-07-20 @ 11:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0