kille

Idag hade jag en sista fotosession. Jag var modell för ett killklädesmärke som heter Phigvelers och har sin butik i Harajuku. Ganska rolig idé av stylisten att ha en korthårig tjej som modell! Dessutom bylsade de på mig med kläder så att jag fick en killes kroppsbyggnad. Bilderna här under knäppte Emil under tiden jag fotades.


Vi höll hus i en möbelaffär/ snickeri. Det var verkligen hur fint som helst.










Jag hade hatt eller mössa på mig på varenda bild vilket var lite ovant. Och inget smink eller hårfix eller någonting alls.


Här är stylisten. Bilderna kommer väl så småningom att komma upp på klädesmärkets hemsida. Kan länka då!
Och juste ja! Filmerna från modevisningen kan inte komma upp förrän jag har kommit hem. I sann Hanna-anda glömde jag såklart datorsladden hemma.

Kommentarer
Postat av: luttan

Woww Woww Vilka bilder Hanna.

Kanon!

Hoppas verkligen att du får bilder från

catwalken oxså.

Superbra jobbat

Puss



2010-09-29 @ 00:40:20
Postat av: nana

å gud, vad himla snygt! tycker emils foton var utroligt fina, kan bara tenka meg hur flotta dom verkliga adsena blir. stylisten var himla duktig, och du också hanna

2010-09-29 @ 05:09:23
URL: http://ohmytokyo.tumblr.com
Postat av: cecilia

ååå så fina bilder, både på dig Hanna och av dig Emil! usch, nu får ni komma hem!!!!

Puss pussss

2010-09-29 @ 08:46:13
Postat av: bernt

Nog blev det androgynt så det förslår - klart snygga bilder i sv/v och icke minst modellen

2010-10-12 @ 09:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0